Jouw merk is een verhaal.

Je hebt niet méér content nodig om je doelgroep te bereiken, je hebt meer relevante content nodig waarmee je jouw doelgroep raakt.

Verhalen zijn hier perfect voor!

Een merkverhaal omvat de kern van je merk. Het DNA. Het gaat over wie jij bent, wat je probeert te bereiken en waarom. Het is hetgeen waarvoor jij elke dag wakker wordt, waar je voor vecht en wat jouw doelgroep inspireert tot actie. 

Dat merkverhaal manifesteert zich op verschillende manieren. Sommigen printen er een boek van, anderen maken een film. Het vormt in elk geval altijd onderdeel van jouw sales pitch, de teksten op jouw website en op social media.

Tot de kern komen is een uitdaging. Maar zodra dit is gelukt, geeft het je vleugels.

Je stroomlijnt je marketing, je formuleert glasheldere doelen en daarmee geeft het je richting.

Het merkverhaal is opgebouwd uit drie ingrediënten. Authenticiteit, Empathie en Waarde.

Authenticiteit: Trouw blijven aan je waardes en jouw pad.
Empathie: Het begrijpen van je doelgroep.
Waarde: Het leveren van waarde voor jouw doelgroep. 

Een merkverhaal kan alleen maar écht zijn als het door jouw organisatie wordt geleefd. 

En jouw verhaal verspreidt zich pas écht, zodra je doelgroep het kan doorvertellen. 

Welk verhaal vertel jij?

Story Sprint

Een online workshop die jou stap-voor-stap helpt 
met het schrijven van een merkverhaal.