Waarom deze online workshop?

Als je dit leest ken al het belang van een merkverhaal. Je weet ook inmiddels dat elk inspirerend merk vanuit dezelfde kern communiceert. Ze hebben een zogenoemd "Merk Narratief".

Nu gaan veel leiders hiermee aan de slag. Ze schrijven een visie, een missie of een 'why'-statement. Maar weten eigenlijk niet goed wanneer deze goed of überhaupt af is.

Er zijn ondernemers en leiders die daarom maanden (of jaren) bezig zijn met het formuleren van zo'n strategisch document.

Zonde van de tijd als je het mij vraagt...

Als je een beetje rondzoekt op internet ontdek je dat deze termen door veel mensen op andere manieren worden gebruikt. (En dat er belachelijk veel over geschreven wordt.)

Het mooie daarvan is dat iedereen zijn unieke versie maakt en doet wat voor hun werkt. Het slechte hiervan is dat veel mensen geen idee hebben waar ze moeten beginnen en maar iets kopiëren van een merk dat ze tof vinden...

Iets wat zo'n fundamentele rol in je bedrijf speelt verdiend wat mij betreft meer.

Dus ik ging op zoek naar een rode lijn!

Ik bekeek de merkverhalen van de meest inspirerende merken van Nederland en ging op zoek naar patronen. Na honderden websites te hebben afgestruind en merkverhalen te hebben verzameld kon ik een checklist maken voor elk element van het merkverhaal.

In deze workshop deel ik deze methode en kun je zelfstandig aan de slag met je eigen merkverhaal!

Story Sprint

Een online workshop die jou stap-voor-stap helpt 
met het schrijven van een merkverhaal.